Title details

< Előző.
Következő >
Hozzáadás a kosárhoz
Cím A reklám fogalomtára / [írta és szerk.] Virányi Péter ; [... kiad. a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Szociológia és Kommunikáció Tanszék ...]. - 2. átd. kiad.Könyv/monográfia
Nevek Virányi Péter
Megjelenés Budapest : Gondolat Kiadó, 2015
Méretadatok 227 p.; ill.; 24 cm
Nyelv magyar;
ISBN 9789636936389
Osztályozási jelzetek 659 V 90
Tárgyszavak szociológia; pszichológia; reklám; tömegkommunikáció;
Notes Bibliogr.: p. 223-227.
Availability
Vonalkód Lelőhely Állományegység Raktári jelzet Státusz Kategória
N00003565NKE EKKL Egyetemi Központi KönyvtárLudovika Szabadpolc659 V 90HozzáférhetőKölcsönözhető