Title details

< Előző.
Következő >
Hozzáadás a kosárhoz
Cím A marketingkutatás alapjai / Gyulavári Tamás, Mitev Ariel, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs KrisztiánKönyv/monográfia
Nevek Gyulavári Tamás (munkajogász), 1969-
Mitev Ariel
Neulinger Ágnes
Neumann-Bódi Edit
Simon Judit
Szűcs Krisztián
Megjelenés Budapest : Aula Kiadó, 2012
Méretadatok 345 p.; 25 cm
Nyelv magyar;
Sorozatok Bologna tankönyvsorozat
ISBN 9789633390245 (FŰZÖTT) : 4001
Tárgyszavak menedzsment; minőségmenedzsment; kutatásmódszertan; kvalitatív; kvantitatív; kérdőív; mintavétel; reklám; piackutatás;
Availability
Vonalkód Lelőhely Állományegység Raktári jelzet Státusz Kategória
84895838NKE EKKL Egyetemi Központi KönyvtárLudovika Raktár 3.658 M 32HozzáférhetőKölcsönözhető
84898054NKE EKKL Egyetemi Központi KönyvtárLudovika Raktár 3.658 M 32HozzáférhetőKölcsönözhető